Start Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania

Penicillin L.A. (150,0 mg + 112,5 mg)/ml

Penicillin L.A. przeznaczony jest dla koni, bydła, owiec, świń, psów i kotów do zwalczania chorób wywołanych przez mikroorganizmy wrażliwe na działanie penicyliny benzatynowej i prokainowej.

Oxytet XLA, 300 mg/ml

Oxytet XLA stosuje się u bydła i świń w zakażeniach ogólnych i miejscowych (układu oddechowego, rozrodczego, pokarmowego, moczowego, gruczołu mlekowego i tkanek miękkich)

Oxytet Spray

Oxytet Spray jest wskazany do stosowania w  powierzchownych zakażeniach skóry i racic (w szczególności międzypalcowego zapalenia skóry, zanokcicy) u bydła, owiec i świń, wywołanych przez drobnoustroje wrażliwe na działanie oksytetracykliny.

Oxytet L.A. 200 mg/ml

Oxytet LA przeznaczony jest dla bydła, owiec i świń do stosowania w celu leczenia zakażeń
wywołanych przez drobnoustroje wrażliwe na działanie oksytetracykliny...

Multivitamin Injection

Multivitamin Injection, roztwór do wstrzykiwań
Stosować, gdy zachodzi podejrzenie niedoboru witamin oraz w przypadku chorób, okresie rekonwalescencji, w stanach stresu, przy ogólnym braku kondycji i w przypadkach zaburzeń we wchłanianiu witamin z przewodu pokarmowego.

Longapen

Stosowanie produktu jest wskazane u bydła i świń w przypadkach zakażeń układu oddechowego, moczowego oraz zakażeń miejscowych wywołanych przez drobnoustroje wrażliwe na penicyliny, włącznie z Arcanobacterium pyogenes, Erysipelothrix rhusiopathiae, Mannheimia haemolytica, Pasteurella multocida i Streptococcus spp.

INTRAVIT B12 500µg/ml

Stosować w celu zwalczania niedoboru witaminy B12 (niedokrwistość, leukopenia, zatrzymanie wzrostu, charłactwo, zapalenie nerwów, uszkodzenia skóry). Polecany także do zwalczania zaburzeń funkcjonalnych wątroby (np. w przebiegu wirusowego zapalenia wątroby).

Flunimeg 50 mg/ml

Flunimeg 50 mg/ml, roztwór do wstrzykiwań dla koni, bydła i świń

Doxyhyklan 40 400 mg/g

Doxyhyklan 40 400 mg/g Proszek do podania w wodzie do picia dla kur i świń

Combivit

Stosować w leczeniu martwicy kory mózgowej u bydła i owiec, w leczeniu koni w przypadkach zatrucia paprocią orlą oraz do leczenia przypadków niedoboru witamin grupy B i witaminy C.