Start Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania

Interflox

Leczenie zakażeń dróg oddechowych wywołanych przez wrażliwe na enrofloksacynę szczepy Pasteurella multocida, Mannheimia haemolytica i Mycoplasma spp.

Penillin 30%

Penillin 30% stosuje się do leczenia następujących schorzeń: U psów: Rany kąsane, pourazowe zakażone przez Staphyloccocus spp. Streptococcus spp, Pasteurella, beztlenowce; ropne zapalenie opłucnej, ropniak opłucnej wywoływane przez bakterie z gatunków Actinomyces, Corynebacterium, Staphylococcus, Streptococcus; zapalenie przyzębia i dziąseł, ropne zapalenie jamy ustnej i dziąseł wywoływane przez przebywające w jamie ustnej beztlenowce i bakterie fakultatywne; promienica...

Multivitamin Injection

Multivitamin Injection, roztwór do wstrzykiwań
Stosować, gdy zachodzi podejrzenie niedoboru witamin oraz w przypadku chorób, okresie rekonwalescencji, w stanach stresu, przy ogólnym braku kondycji i w przypadkach zaburzeń we wchłanianiu witamin z przewodu pokarmowego.

Combivit

Stosować w leczeniu martwicy kory mózgowej u bydła i owiec, w leczeniu koni w przypadkach zatrucia paprocią orlą oraz do leczenia przypadków niedoboru witamin grupy B i witaminy C.